Gwarancja

Oferowane przez nas produkty objęte są roczną gwarancją.

Gwarancji podlegają produkty z wadami wynikającymi z procesu produkcji. 

Nie przyjmujemy produktów uszkodzonych ze względu na: 

  • naturalny proces ścierania warstwy złocenia
  • naturalny proces czernienia srebra
  • czernienie lub żółknięcie srebra w wyniku złego użytkowania (np. praca z chemikaliami)
  • uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania
  • mechanicznego rozciągniecia łańcuszków lub bransoletek
  • zgubienia kamieni wynikającego ze złego użytkowania (np. rzucanie biżuterią) 

UWAGA!!!

Aby najszybciej otrzymać gwarancję sprawdź produkt bezpośrednio po jego rozpakowaniu:

  • Sprawdź stan powierzchni,
  • Sprawdź czy produkt posiada wszystkie elementy,
  • Sprawdź mechanizm zapięć np. bransoletek lub kolczyków (czy działają poprawnie).

Jeśli masz taką możliwość wykonaj te czynności jeszcze w obecności kuriera, tak aby od razu dokonać zwrotu przesyłki do nas. 

Produkty prosimy odesłać listem ekonomicznym na adres:

Dębogórze - Wybudowanie, 84-230

ul. Prywatna 16

Prosimy o dokładne zabezpieczenie łańcuszków i bransoletek, aby się nie poplątały.

Koszt wysyłki zostaje zwrócony poprzez przelew na wskazane konto.

Pamiętaj!!!

  • Zdejmuj biżuterię przed czynnościami związanymi z kontaktem z wodą lub chemikaliami (środki czystości itp.);
  • Staraj się zakładać biżuterię na sam koniec, aby zminimalizować ryzyko zerwania jej podczas zakładania np. swetra, bluzy;
  • Nie rzucaj biżuterią! Jest to delikatna i wrażliwa powierzchnia na wszelkie uderzenia mechaniczne;
  • Nie śpij w łańcuszkach, ogniwka gniotą się i ulegają zerwaniu;
  • Przechowuj biżuterię w zamkniętych pudełkach;
  • Czyść biżuterię regularnie - zapobiegnie to czernieniu srebra (nie dotyczy srebra pozłacanego lub rodowanego);
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium