Oferowane przez nas produkty objęte są roczną gwarancją.
Gwarancji podlegają produkty z wadami wynikającymi z procesu produkcji.
Nie przyjmujemy produktów uszkodzonych ze względu na:
- naturalny proces ścierania warstwy złocenia
- naturalny proces czernienia srebra
- czernienie lub żółknięcie srebra w wyniku złego użytkowania (np. praca z chemikaliami)
- uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania
- mechanicznego rozciągniecia łańcuszków lub bransoletek
- zgubienia kamieni wynikającego ze złego użytkowania (np. rzucanie biżuterią)
UWAGA!!!
Aby najszybciej otrzymać gwarancję sprawdź produkt bezpośrednio po jego rozpakowaniu:
- Sprawdź stan powierzchni,
- Sprawdź czy produkt posiada wszystkie elementy,
- Sprawdź mechanizm zapięć np. bransoletek lub kolczyków (czy działają poprawnie).
Jeśli masz taką możliwość wykonaj te czynności jeszcze w obecności kuriera, tak aby od razu dokonać zwrotu przesyłki do nas.
Produkty prosimy odesłać listem ekonomicznym na adres:
Dębogórze - Wybudowanie, 84-230
ul. Prywatna 16
Prosimy o dokładne zabezpieczenie łańcuszków i bransoletek, aby się nie poplątały.
Koszt wysyłki zostaje zwrócony poprzez przelew na wskazane konto.
Pamiętaj!!!
- Zdejmuj biżuterię przed czynnościami związanymi z kontaktem z wodą lub chemikaliami (środki czystości itp.);
- Staraj się zakładać biżuterię na sam koniec, aby zminimalizować ryzyko zerwania jej podczas zakładania np. swetra, bluzy;
- Nie rzucaj biżuterią! Jest to delikatna i wrażliwa powierzchnia na wszelkie uderzenia mechaniczne;
- Nie śpij w łańcuszkach, ogniwka gniotą się i ulegają zerwaniu;
- Przechowuj biżuterię w zamkniętych pudełkach;
- Czyść biżuterię regularnie - zapobiegnie to czernieniu srebra (nie dotyczy srebra pozłacanego lub rodowanego);